“Elke klant heeft recht op de beste oplossing. Ik vind het echt zonde als bedrijven meer belasting betalen dan strikt noodzakelijk is. Bij twijfel zoek ik alles tot op de bodem uit. Klanten kunnen me ook altijd bellen als zij vragen hebben. Ik denk graag mee en deel mijn kennis. Dat doe ik het liefst in Jip-en-Janneke taal, want waarom moeilijk doen als het ook gemakkelijk kan?”
Interim boekhouder of administratieve ondersteuning
Het kan voorkomen dat u tijdelijk extra versterking nodig heeft van een boekhouder of controller. Of tijdelijk vervanging zoekt voor een administratieve medewerker die ziek is of met zwangerschapsverlof gaat . In dat geval kunt u een beroep doen op het administratieve team interimmers van Vreeken Financiële administratie.
> Zit u tijdelijk met te weinig personeel op uw financiële afdeling?
> Heeft u voor korte tijd intern de expertise van een boekhouder of controller nodig?
> Of zoekt u een financieel specialist die de herinrichting van uw boekhouding kan leiden?
Interim administratieve ondersteuning op elk niveau
Bespreek met Irene Vreeken welke administratieve ondersteuning u nodig heeft, dan zoekt zij voor u de interimmer met de juiste kennis en vaardigheden. Het team interimmers is nu nog klein, maar groeit gestaag. Het duurt niet lang of wij kunnen u op elk niveau de juiste precies ondersteuning bieden. Van het inboeken van gegevens en debiteuren/crediteurenbeheer tot en met grootboekcontroles en financiële analyses op basis van kengetallen.
Interim boekhouder, controller en financieel adviseur
Irene Vreeken is zelf op interimbasis beschikbaar om - op uw locatie - tijdelijk aan de slag te gaan als boekhouder, controller of financieel adviseur. Bijvoorbeeld als tijdelijke vervanger van uw financieel manager of hoofd administratie. Of om specifieke financiële werkzaamheden uit te voeren, zoals het opmaken van managementrapportages en de jaarrekening.
Wat kunt aan onze financiële interimmers overlaten (o.a.)
• Uw financiële administratie efficiënt inrichten.
• Uw volledige financiële administratie invoeren.
• Financiële stukken structureren en archiveren.
• Managementinformatie en tussenrapportages opstellen.
• Belastingaangiftes verzorgen, zoals de btw-aangifte (OB), inkomstenbelasting (IB) en vennootschapsbelasting (VPB).
• Jaarrekening opmaken.
• Periodieke boekhoudcontroles.
• Overige werkzaamheden, zoals debiteuren/crediteurenbeheer
Lees meer over onze andere diensten:
uw financiële administratie voeren
administratief en financieel beheer VvE
cursus of bijscholing boekhouden