“Ik ben altijd op zoek naar de optimalisatie van de processen binnen de keten van technisch vastgoedbeheer. Mijn inzet is gericht op een zo optimaal mogelijk proces, lagere onderhoudskosten, hogere klanttevredenheid en tevreden medewerkers. Een prettige werksfeer heeft direct een positief effect op de klanttevredenheid.”
Interim manager en projectleider technisch vastgoedbeheer
> Heeft u tijdelijk een ervaren manager nodig om uw team technisch beheer te leiden?
> Zoekt u een projectleider om uw werkprocessen planmatig en/of dagelijks onderhoud te optimaliseren?
> Of zoekt u tijdelijk interne versterking voor specifieke vastgoedbeheertaken?
Robert Vreeken is een ervaren manager en projectleider technisch beheer van appartementen, woningen, kantoren, winkelcentra en VvE’s. Hij is op interimbasis beschikbaar om uw team technisch beheer te leiden of uw technische team met zijn expertise te versterken. Bijvoorbeeld als tijdelijke vervanger van uw teamleider technische dienst. Of als projectleider om een klantgerichte afdeling klantenservice, verhuur en verkoop op te zetten.
Wat kunt u aan interim manager en projectleider Robert Vreeken overlaten (o.a.)
• Tijdelijk vervangen van uw leidinggevende, o.a. technisch beheer, klantenservice, verhuur/verkoop.
• Tijdelijk vervangen van uw projectleider technisch beheer.
• Begeleiden van dagelijkse en planmatige onderhoudswerkzaamheden.
• Opstellen van een meerjarenonderhoudsplan (MJOP) en meerjarenonderhoudsbegroting (MJOB).
• Samenstellen van eenheidsprijzen en EHP-contracten afsluiten.
• Contractbeheer en controle op uitgevoerde onderhoudswerkzaamheden.
• Opzetten en inrichten van een klantgedreven afdeling klantenservice.
• Optimaliseren van werkprocessen binnen de afdeling verhuur en verkoop.
Lees meer over mijn werkzaamheden voor:
woningcorporaties
non-profit instellingen
vereniging van Eigenaren (VvE's)